MH THREE TECHNOLOGIES

LinkedIn pre obchodných zástupcov

Kurz LinkedIn pre obchodných zástupcov je zameraný na pokročilú prácu so sociálnou sieťou LinkedIn. Účastníci sa naučia správne nastaviť profil, efektívne tvoriť obsah, profesionálne vystupovať a interagovať na platforme, ako aj vyhodnocovať štatistiky pre neustále zlepšovanie svojho pôsobenia. Kurz vysvetlí stratégie komunikácie s konkurenciou a tvorbu komunikačného plánu.

Pre obchodných zástupcov je osobitne prínosné využívanie pokročilých nástrojov LinkedIn, najmä Sales Navigator, ktorý pomáha pri vyhľadávaní a udržiavaní obchodných vzťahov. Hlavným cieľom je naučiť obchodných zástupcov efektívne využívať LinkedIn na aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí a budovanie dlhodobých obchodných vzťahov.

Kurz LinkedIn pre obchodných zástupcov je určený pre všetkých profesionálov, ktorí majú záujem nadväzovať nové pracovné vzťahy, získavať leady a zdieľať aktuálne informácie, a tým zvyšovať svoju hodnotu pre súčasného zamestnávateľa. Kurz je vhodný pre široké spektrum účastníkov, vrátane študentov, zamestnancov, podnikateľov, manažérov, obchodníkov a ďalších, ktorí majú záujem a čas rozširovať svoje vedomosti v oblasti profesionálnej komunikácie na sociálnej sieti LinkedIn. V rámci kurzu budú podrobne vysvetlené všetky zákutia práce s LinkedIn, čo umožní účastníkom naplno využiť možnosti tejto platformy.

V rámci kurzu účastníci získajú detailný prehľad o možnostiach sociálnej siete LinkedIn, vrátane praktických skúseností, akým spôsobom na LinkedIn pracovať, aké nástroje využívať, ako interpretovať rôzne udalosti, ktoré sa na sociálnej sieti vyskytujú. Získajú skúsenosti s analýzou svojej konkurencie, vlastnej komunikácie, a to aj s využitím analýzy detailných dát pomocou umelej inteligencie. Účastníci kurzu tak budú po absolvovaní kurzu vedieť, akým spôsobom s LinkedIn pracovať a budú tak vedieť efektívne komunikovať, či už prostredníctvom svojho osobného, alebo aj firemného profilu.

Kurz je vhodný pre:

  1. Zamestnanci, manažéri, profesionáli

  2. Špecialisti v oblasti obchodu

  3. Odborníci a špecialisti z rôznych oblastí

  4. Podnikatelia a vlastníci malých firiem

  5. Marketingoví pracovníci

Pre účasť na kurze nie je potrebná žiadna konkrétna odborná príprava, ale účastníci by mali mať základné znalosti práce s počítačom, internetom, akýmkoľvek systémom pre riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a mali by mať akúkoľvek predchádzajúcu skúsenosť so sociálnymi sieťami, najmä však LinkedIn.

V rámci kurzu budeme pracovať s aplikáciami: LinkedIn, ChatGPT.

Program kurzu:

Úvod do LinkedIn ako obchodného nástroja

  • Význam LinkedIn pre obchodníkov

  • Rozdiel medzi osobným a firemným profilom

  • Ako funguje LinkedIn algoritmus a jeho vplyv na dosah príspevkov

Optimalizácia profilu obchodníka

  • Profesionálna profilová a titulná fotografia

  • Efektívne využitie nadpisu a popisu profilu

  • Kľúčové sekcie profilu: zručnosti, odporúčania, skúsenosti

  • Budovanie dôveryhodnosti cez obsah profilu

Tvorba a rozširovanie siete kontaktov

  • Cielené nadväzovanie kontaktov (potenciálni klienti, partneri, influenceri)

  • Personalizované pozvánky a správy

  • Efektívne využitie LinkedIn Sales Navigator

LinkedIn Sales Navigator: Pokročilé obchodné nástroje

  • Ako funguje LinkedIn Sales Navigator

  • Nastavenie a filtrovanie príležitostí

  • Ukladanie a sledovanie potenciálnych klientov

  • Efektívne využitie Smart Links a TeamLink

  • Integrácia Sales Navigatora do obchodného procesu

Obsahová stratégia pre obchodníkov

  • Typy obsahu, ktorý osloví potenciálnych zákazníkov

  • Ako písať príspevky, ktoré generujú záujem a interakcie

  • Využitie článkov a dokumentov pre budovanie odbornosti

  • Video a vizuálny obsah ako súčasť stratégie

LinkedIn ako nástroj na generovanie leadov

  • Efektívne používanie InMail a správ

  • Vytváranie a využitie LinkedIn skupín

  • Automatizácia procesov vs. personalizovaný prístup

LinkedIn ako podpora predajného procesu

  • Social selling index (SSI) a jeho význam

  • Ako viesť obchodné rozhovory cez LinkedIn

  • Spájanie obsahu s predajnou stratégiou

  • Budovanie dlhodobých vzťahov s klientmi

Analytika a meranie úspechu

  • Ako merať efektivitu aktivít na LinkedIn

  • Kľúčové metriky a ich interpretácia

  • Upravovanie stratégie na základe dát

Praktická časť: Interaktívny workshop

  • Analýza a vylepšenie profilu účastníkov

  • Simulácia oslovovania klientov

  • Brainstorming obsahu na základe reálnych príkladov

  • Riešenie konkrétnych obchodných prípadov

Otázky a diskusia

  • Riešenie individuálnych problémov a výziev

  • Tipy na ďalšie vzdelávanie a rozvoj na LinkedIn

Kontaktujte nás pre viac informácií.

ÁNO, chcem sa prihlásiť !